dilluns, 23 de novembre del 2009

UE Santperenca 7 – Monasterio 1

Partit sense història el jugat aquest diumenge a Sant Pere. Des del moment en què vam marcar el primer gol tot va ser més fàcil, i el resultat hagués pogut ser fins i tot més abultat, si bé crec que l’àrbitre va fer bé de xiular el final 8 minuts abans que toqués. Destacar que vam marcar 6 jugadors diferents, i que malgrat l’estat del camp (que per parar-la al mig necessites 3 tocs dels bots que fa) vam intentar i vam aconseguir jugar a futbol. I com a negatiu...val més no parlar-ne, que ja prou que en vam tenir diumenge.
Gols a la primera part: 1-0 Marc Escarrà, 2-0 Isas (des del mig del camp), 3-0 Isaac, 4-0 Antonio, 4-1 el seu capità de falta ben llançada.
Gols a la segona part: 5-1 Antonio, 6-1 Quim, 7-1 Adri (que debutava).
També és important que ja hem recuperat gent, i que ara tenim moltes possibilitats a sobre el camp, i que per jugar tothom ha de donar el màxim.
A seguir amb la bona línia en els propers dos partits, molt difícils a L’Esquirol i a Sant Boi, en dos camps de terra contra equips incòmodes. Sobretot el Sant Boi, que l’any passat al seu camp ens va fer perdre l’imbatibilitat. Si guanyem aquests dos, rebrem el Roda amb la moral i la confiança molt altes.
Força UE!!!

19 comentaris:

Garmendia ha dit...

encara has tardat prou Quimàs a pujar l'escrit...

Pensava que després del teu golàs (al més estil "Santillana") a les 08:00 ja estaria pujat! (bé, a les 8 segur que no pq suposo que obriu els ordinadors a les 10 després d'esmorzar... jijiji).

SaluT i FORÇA UE!!!

P.D.: Quimàs, el link d'avui és un nou descobriment... :-P

mai ha dit...

tant esperar la crònica i els comentaris què eh???
em sembla que m'agafaré alguna setmana sabàtica...

mai ha dit...

per cert, que provarem una nova secció, amb vídeos del youtube que es van posant sols a la banda dreta de la pantala principal. Però hi ha un problema: s'ha de posar un tema i es va actualitzant sol. Per tant, si hi ha algun vídeo lleig n és culpa meva...

Anònim ha dit...

Dilluns costa fer comentaris!!

Ahir parlava amb un merengue de mollet! em va dir - firmo 6-0 el domingo con tal de que perdais hoy!!
Després diuen que és el barça que té Madriditis! Això si el pobre era al Bernabeu al 2-6!! :)
Ajjaiiiiiiiiiiiii
Ja tinc l'amic invisible!

Anònim ha dit...

Que dura que ha estat avui la classe de fora de joc!! jeje

Estem en dinàmica creixent, seguim així Santperenca!

Bona setmana a tothom!

Martí.

Anònim ha dit...

Lo siento merengues!! hoy todos somos Suizos!! ànims Zurich!!

Al tanto que va Guanyar a milan! i el milan va guanyar a Madrid, pertant, perdreu!!! jajajaja

Semana grande: baça classificat, madrid elimint, i pallissa al diumenge!!!

PD : loooooooooooool

Lo puto gussiluz ha dit...

Tu nano d´on ets? Si, si, tú, el del últim missatge avanç d´aquest.
"Semana grande: baça classificat(quina bassa? la de can Baletes?), madrid elimint(jo elimint, tu eliminis, ell...) i pallissa al diumenge (al de què? de -al monte-). Se t´està enganxant l´accent dels putos pixapins, jaja

Anònim ha dit...

AVANÇ s'escriu A B A N S

Troç d'ase! ma mare no et va ensenyar res?

Pd: Cristiano s'ha resentit aquest matí entrenant!

Garmendia ha dit...

sagals!
crec que això de posar comentaris (i més si fan referència sobre algun altre terulià) sense firmar, és bastant xungu...

Sortim de l'armari... ullonsssssssssssssssssss!!!

SaluT.

Subi #13 ha dit...

Bones nois! quina crispació futbolitsico-gramàtica no??!! hehehe
Que consti que no sóc cap dels anònims i que sempre he firmat els meus comentaris eh! La meva modesta opinió és que si ens posem a corregir faltes no acabrem mai!! Perquè déu n'hi do entre tots plegats.
Vaig disfrutar molt dimarts amb el Barça, cosa que no crec que puguin dir els del Madrid sobre el partit d'ahir, però igualment... estic cagaaat!! El Madrid és el Madrid i si anem "creixiditos" ens cardaran!!
Per cert, la UE a quina hora juga dissabte?
L'AFA juga diumenge a casa vs Sant Martí (s'han reforçat bé, hi juga l'Edu Torra). Si no hi ha ressaca en Quim obrirà el Bar suposo!! hehehe

Salut!

Anònim ha dit...

tenia raó, no ACABREM mai!! hehe

Anònim ha dit...

Acabrar: aterrar sobre una cabra

Anònim ha dit...

Jo acabro
Tu acabres
Ell acabra
Nosaltres acabrem
Vosaltres acabreu
Ells acabren
És força divertit...un altre..
Jo pixopins
Tu pixespins
Ell pixapins...

Cristiano ha dit...

IKER CASILLAS: "Que como veo al Barça? por el retrovisor!!!!!"
!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ajaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Ese es mi Iker.

Després de uns dies de "bajon" he recobrat la confiança en el meu equip i aposto a la porra per un 1-3.....la pela és la pela

Anònim ha dit...

La pela és la pela i apostes per un 1-3?
No n'hi apostis gaires doncs.

Jo a vegades veig cotxes pel retrovisor i quan m'avancen no els veig ni a passar i després desaperèixen de la vista, això també pot passar.
No sé com pot dir això si l'any passat ni van fotre 6!!!!!!!!
2-6 concretament va ser el resultat.

Ajaiiiiiiiiiiiii!!!

Sepp Maier

Anònim ha dit...

Ah!

I no ens xafeu el pal aquest any, si us plau, que l'any passat en Cannavaro l'hi va fotre un hòstia!!


Sepp Maier

Jo també estic en contra de tant anònim!

Anònim ha dit...

a tope!!!!!

Anònim ha dit...

Casillas en GOLTV

Y ahora Casillas como ves al Barça???

AAAJJJJAAAAIIIII

Com deia maradona...

AAAAA .....

Anònim ha dit...

Pellegrini que deies?
Que qui va primer és pq juga millor?


jajajajajajajajja